miercuri, 28 mai 2008

Suspansul se prelungeste pana dupa ora 14.00

La ora 11 am sunat la CNCD si mi s-a comunicat ca nu am cu cine sa vorbesc pana la ora 14.00. Asa ca ma vad nevoit sa mai astept.Si voi la fel.

Dar pana cand mai aflu ceva vesti de la CNCD, ia sa vedem cum au considerat vizitatorii blogului meu ca se vor derula lucrurile in cazul sesizarii mele trimisa la CNCD:

58% din vizitatori cred ca CNCD-ul se face ca ploua in acest caz. Parerea mea e ca nu prea e pertinenta opinia asta, pt ca nu prea vad eu cum CNCD-ul ca institutie sau dl Asztalos Csaba -Presedintele CNCD pot sa acopere magariile sesizat. in plus nu vad cum Asztalos Csaba, care este un foarte bun conducator de institutie, poate inghiti si digera tupeul SRTV( prin alexandru Sassu si prin Coord Serviciului Juridic) de a-i trimite pe post de hartii oficiale niste hartii care nu demonstreaza ca au putere probatorie. Din punctul meu de vedere asta e un afront si o impertinentza impardonabila a SRTV catre CNCD.

26% din vizitatori cred ca CNCD-ul constata discriminarea facuta de unii membrii ai juriului si transmisa prin TVR. Ar fi absolut normal acest lucrur, stiut fiind faptul ca aceasta institutie nu s-a sfiit sa il sanctioneze inclusiv pe Presedintele statului pentru o afirmatie a acestuia facuta intr-un cadru privat. Chiar daca ulterior Presedintele a castigat in justitie, pe motiv ca afirmatia a fost facuta in cadru privat, in cazul dosarului 171/2008 CNCD-ul trebuie sa se pronuntze fata de niste manifestari cel putin nelalocul lor transmise in direct catre populatie prin intermediul TVR si TVR 2.

26% din vizitatori cred ca CNCD-ul va sesiza si alte organe cometente ale statului in legatura cu modul in care SRTV a inteles ca trebuie sa relateze evenimente derulate si cum sa documenteze cu acte doveditoare cele afirmate. Ar fi de bun simt ca CNCD sa se pronuntze in limitele competentelor sale, iar acolo unde e cazul ( si chiar e cazul) sa isi decline responsabilitatea catre Ministerul Public, prin Parchetul competent.

PS . daca se vor trezi niste destepti sa adune procentele rezultate in urma votului vizitatorilor mei si nu le da 100%, le spun ca nu e nicio magarie. Pur si simplu vizitatorii au avut posibilitatea sa bifeze mai multe optiuni.

Niciun comentariu: