vineri, 30 mai 2008

Din categoria " Profetii despre trecut"

Nea Brucane , ce sa-tz' fac? Te-ai dus unde te-ai dus si l-ai lasat pe Mandrutza printre noi. Poate nu o citi si el titlul asta ca sa imi ceara despagubiri. Si si daca il vede, il rog sa ma ierte pentru ca e pentru o cauza nobila.

Ori sunt eu prea surmenat ori a fost acidulata apa pe care am baut-o si m-am imbatat de la ea ori am fost in coma aproape un an de zile si nu am stiut.

Ciudat...azi dimineata cand m-a trezit mirosul de cafea nu am vazut nimic schimbat in casa: copilul imi dormea linistit, toate la locul lor, apoi..culmea...aceeasi nevasta cu aceeasi cana de cafea ( ;) ). Nicio schimbare. Totul parea normal pana am avut proasta inspiratie sa intru pe site-ul CNCD-ului sa vad daca nu cumva s-a intamplat vreo minune cataclismica pt TVR, cand colo..ce vad? ia uitati-va si voi mai bine, ca eu nu am ochelarii pe nas acum si nu vad prea bine: Ce data scrie in print screen-ul de mai jos?



deci... cum e pana la urma? in ce data suntem azi?

Niciun comentariu: