duminică, 18 mai 2008

...continuare

Asa cum va spuneam si ieri, mai vin cu ceva documente. Primul din ele este cel referitor la Traficul inregistrat pe reteaua de televoting.



In legatura cu acest document am de facut o singura observatie, desi nu are nicio relevanta asupra rezultatului final : Desi in legenda apare descrierea acronimului pentru telefoane primite cu numar ascuns, acest tip de telefoane se regaseste doar in dreptul operatorului Romtelecom, desi din punct de vedere practic si tehnic acest lucru este posibil din absolut toate retelele de telefonie mobila. Ori in dreptul acestora nu figureaza acest tip de apel telefonic. Chiar sa nu fi fost nici macar un singur apel de acest gen de la operatorii de telefonie mobila sau situatia prezentata este una " cosmetizata" ? Nu stiu si nu pot sa va raspund eu la aceasta intrebare.

Ieriam trecut putin cam repede peste doua din paginile scanate pe care le-=am postat. Le repostez din nou , desi nu am de gand sa dezvalui ce incalcari ale respectivului document s-au produs ( deci concursul ala ramane valabil) dar voi face o afirmatie care pe un om normal la cap l-ar duce la gandul ca Ministerul Public nu ar trebui sa mai doarma linistit:



Daca nu ati vazut inca enormitatea cu iz penal pe care am gasit-o si eu va dau un indiciu: cititi cu atentie Ultima fraza din acest document, de pe pagina a doua jos. Pentru cei care si-au uitat ochelarii in sertat le-o reproduc eu acum, cuvant cu cuvant, si daca e cazul explic si ce am inteles eu din respectiva constructie lingvistica, daca se poate numi asa. Deci...
" Va fi declarata castigaumulate toare piesa care va acumula cel mai mare numar de puncte"...
huhhhhh...
Ce pot intelege eu, simplu cetatean, din aceasta " constructie lingvistica? NU stiu ce pot crede altii dar mie asta imi sugereaza, daca nu chiar este o dovada, ca cineva direct interesat a " umblat" putin pe la regulament, tocmai in fraza esentiala a acestuia, adica la aceea in care se precizeaza cum se desemneaza castigatorul finalei concursului Eurovision Romania 2008. Cu siguranta ca acest lucru il voi aduce la cunostinta CNCD-ului peste cateva zile, cand voi depune in scris punctul de vedere asupra sesizarii mele. Daca e grav sau nu ca intr-un document public al TVR sa apara o asemenea " constructie lingvistica".. va las pe dumneavoastra sa apreciati. Pe mine unul m-a cutremurat cand am realizat ca aceast lucru este confirmat prin semnatura si stampila ca este conform cu originalul. Sper doar ca CNCD-ul sa solicite
Ministerului Public, prin organele competente, elucidarea conditiilor in care aceasta " constructie lingvistica" a fost introdusa intr-un document oficial al TVR.

*************************************************************
intrerupem sirul documentelor cu o stire de ultima ora: putregai.blogspot.com a starnit interesul organelor statului. Ups... :)


Un comentariu:

Anonim spunea...

asta pt cazul in care organele statului au suficienti neuroni la un loc ca sa proceseze informatiile de aici ... :) poate vin si se uita la poze... cine stie?! sau ... salveaza paginile si le duc la translator... mult dispret de la mine pt organele statului ... :) salutare, organe!