miercuri, 28 mai 2008

Si iata ca a trecut si ora 14.00...

..si am sunat din nou la CNCD. Am vorbit cu domnul Dan Vasile, asistentul titularului de dosar ( Dl. Ionita Gheorghe). SI mi s-a comunicat ca dosarul este inca in studiu si ca in niciun caz nu se va da o decizie saptamana aceasta. Poate saptamana viitoare.

Mda...

Am intrebat daca TVR-ul a mai depus sau nu niste hartii la dosar, pe post de concluzii scrise. Mi s-a comunicat de catre acelasi domn Dan Vasile, ca din cate stie el TVR nu a mai depus nicio hartie in dosarul in cauza. Asa ca , la insistenta mea de a afla, m-a invitat sa trec in cursul zilei de marti pe la sediul CNCD sa vad cu okii mei daca s-a mai depus sau nu vreo hartie la dosar . De asemenea i-am precizat ca daca s-au mai depus ceva hartii la dosar de catre SRTV vreau sa obtin si eu un rand de copii.Mi-a comunicat ca nu e nicio problema sa le obtin DACA s-au mai depus ceva documente la dosar. Daca nu, nu...

PS. Stiu de la meteorologi ca dupa calduri mari , de regula, urmeaza ploaia. Asta sa insemne ca cei 58% care au spus ca CNCD-ul se face ca ploua, au avut dreptate? Cica azi sunt 35 de grade. Sa vedem cand vine si ploaia.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari, Iosif, pentru perseverenta. Faptul ca raspunsul mai intarzie imi indica faptul ca se lucreaza. Sper sa nu ma insel. Grav ar fi fost daca ar fi dat o sentinta rapid, ca sa se spele pe maini. Orium, nu au cum sa treaca peste argumentele solide pe care le-ai adus si o sentinta tot va fi data in acest dosar. Si apoi, daca nu ar fi existat argumente valide in cazul plangerii pe care ai facut-o cu trei luni in urma, aceasta nu s-ar fi transformat in dosar. Noi avem rabdare si incredere.

Iosif spunea...

inca nu m-am apucat sa calculez daca s-au scurs cele 90 de zile in care trebuia sa primesc un raspuns la sesizarea mea, dar intuitia imi spune ca sunt aproape scurse. Deci.. de-acum e cazul sa apara si o decizie in dosarul asat, fie ca e lae , fie ca e balae.