marți, 4 martie 2008

Din ciclul "Ce face pisica in nisip?", partea a 9-a

Dragii mei,

Stiti cumva daca Cristi Brancu este chiar ziarist? Tare ma tem ca si el e doar o alta spalatoreasa a imaginii terfelite a TVR , care invoca sportivitatea pentru trecerea cu vederea a manariilor de la finala TVR si sustinerea melodiei lui A. Tudor.

------------------

Brancule,

Chiar atat de jos te poti cobori? Esti intelectual sau doar te faci? Spui ca melodia interpretata de Nico si Mirita e un fel de Nationala a Romaniei din momentul in care a fost votata? Pe cine crezi ca prostesti? Cel mult este o Nationala a nesimtirii obrazului gros, a falsului si a uzului de fals ridicat la rang de arta, nicidecum o Nationala a Romaniei

Ma uit la tine ca om pe care il credeam responsabil si nu vad decat o carpa cu care sterg pe jos cei cu interes in cazul asta . Iti convine sa fii mintit in fatza domnhule Brancu? Sau inca nu ai realizat asta? Asa cum ti-am mai spus si la http://www.revistavip.net/articole/display/?id=14 eu unul m-am saturat de toti asa zisii "formatori "de opinie si de vedetutze suspect de penibile. Nu cred ca ai atata curaj si nici argumente incat sa combati ceea ce scrie la adresa http://putregai.blogspot.com/2008/02/din-ciclul-ce-face-pisica-in-nisip_28.html
Ai curajul sa spui public ce gandesti despre manarelile incluse in comunicatul TVR? Sau esti atat de lipsit de inteligentza incat nici macar in fata dovezilor concrete nu vrei sa accepti MINCIUNILE TVR-iste?
Brancule, Bleahhhh! Imi faci sila!

5 comentarii:

Iosif spunea...

Exact cum banuiam. Brancu si-a inghitzit limba si propriile argumente mincinoase. A tacut ca porcul in papusoi.Si vad ca nici pe pe site-ul revistei vip nu a fost mai cu sange in vene.

bully spunea...

am vazut si eu o bucata din emisiunea lui Brancu...nu pe toata caci am spart TV-ul de nervi...fratica , le ridica niste mingi la fileu alora doi de ziceai ca-i antreneaza pentru vreun campionat de volei...una peste alta , nu mi-a placut atitudinea moderatorului care ii scarpina intre coarne in loc sa fie echidistant si sa puna intrebari corecte nu dintr-alea la care raspunsul era subinteles , intr-adevar pot confirma ca cei doi interpreti erau destul de morcoviti , radeau la glumitele ieftine ale lui Brancu dar se vedea pe ei ca nu e rasul lor...ce sa le fac daca au ales sa sfideze o tara intreaga ( in varianta lor , nu-s decat vreo 5 pustani teribilisti care si-au rupt degetele in tastaturi simuland cele 10.000 de voturi )...eu stiam ca un artist adevarat moare pentru publicul lui , nu-i da picioare in dos si scuipa pe el asa cum fac de cand au ...castigat...Eurovisionul...halal de mama lor de meseriasi...cum or sa se umple de bani si-or sa ne priveasca de la geamul fumuriu al limuzinelor...sa moara capra daca nu ma apuc sa strang bani sa-mi fac o piesa BETON la Ardei Tudor ca sa castig si io ceva , nu conteaza ce...numa sa castig !!!

Iosif spunea...

Faza faina e ca deja mai e o petitie prin care se cere sa fie trimisi Biondo in locul lor. Nu stiu cand a inceput dar vad ca deja sunt aproape 5250 de semnaturi.

bully spunea...

aseara la Hpapy Hour a lui Maruta cei 10.301 semnatari ai petitiei au fost razbunati : invitata la emisiune a fost prima castigatoare a Cerbului de Aur ( 1969 ) dna Luminita Dobrescu , care intrebata fiind cu cine a tinut in finala si pe cine vedea ea ajuns la Belgrad ( ptr Eurovision , se intelege ! ) a raspuns : Biondo ! A spus ca nu pricepe in ruptul capului cum poate o piesa care nu prinde la public , nu are ceva aparte , ca piesa lui Nico & Vlad sa reprezinte Romania si nu intelege cum a putut Socaciu sa dea nota 7 celor de la Biondo...comentariul lui Maruta a fost devastator : " se cunoaste ca stati afara , nu trebuie sa va ganditi daca nu suparati pe cineva , sau sa am grija ce spun "...etc...urmariti emisiunea...m-am simtit super !!!

Iosif spunea...

Asta inseamna ca daca traim in Romania sa ne fie frica sa spunem cu glas tare ce gandim? ok.. ok.. ok.. daca nu e vpie cu glas tare nu o sa facem galagie, dar o sa ne scriem opiniile pe unde putem.