joi, 6 martie 2008

Sesizarea catre CNCD s-a transformat in DOSAR

Am sunat la CNCD si am fost informat ca sesizarea 3398/27.02.2008 s-a transformat in Dosarul nr.171/2008, titularul de Dosar este dl Gheorghe Ionitza, iar asistent este Rodina Olimpiu.

CNCD a cerut puncte de vedere de la partile precizate in sesizare , iar in momentul de fata le asteapta pentru completarea dosarului. Apoi va urma solutia CNCD in acest dosar. Asta este procedura necesara in orice situatie in care CNCD este sesizat.

Deocamdata atat.

Mie unul mi se pare de-a dreptul interesant ca sesizarea s-a transformat in dosar si ca lucrurile au inceput sa se miste.

5 comentarii:

Orpheus spunea...

Va doresc succes in demersul dumneavoastra!

ramona spunea...

eurovisionary face jocurile tvr si da vina pe presa nationala.

cautati: www.eurovisionary.com/node/528

au grija sa te bage si pe dumneata la inaintare, ca instigator.

incep reactiile internationale. nu cum ar trebui, dar sunt importante. oricum acest site cred ca-si face temele prin intermediari. e doar o parere proprie.

multa bafta!

Iosif spunea...

Eu instigator? Am dreptul ca simplu ascultator sa compar doua melodii intre ele si sa-mi dau cu parerea? Hai ca poate la o parere nu am dreptul , dar la o libera exprimare am dreptul(;))? Am dreptul sa ma lamuresc daca totul a fost corect?

Am dreptul sa fiu revoltat de declaratiile unor membrii din juriu si sa spun pe blogul personal acest lucru?

Am dreptul sa intreb CNA-ul daca atitudinea Marinei Almasan in emisiunea ei de dupa finala , a fost cea corespunzatoare?

Si aici nu e vorba de mine ca persoana, ci de oricare alt cetatean care poate sa isi puna intrebari la un moment dat despre o anumita chestiune, pentru ca cineva nu este tocmai transparent si pentru ca nu demonstreaza profesionalism.

Eurovisionary face doua afirmatii hazardate.Conform eurovisionary, scopul acestui blog este de a descalifica melodia castigatoare . A doua afirmatie hazardata se refera la faptul ca noi (cam neclar pentru ei cine este acest "noi" http://putregai.blogspot.com) am fi trimis petitia la EBU. De unde or fi avut infirmatia asta atat de imprecisa? Daca nu au facut minimul efort sa o verifice, ce pot sa spun despre EuroVisionary? Ca sunt ptofesionisti si impartiali?

ciocip spunea...

EuroVisionary.com nu face jocurile nimanui. Este un nou website impartial lansat in urma cu 2 luni de catre Charlotte din Danemarca. Faptul ca , EuroVisionary.com a publicat acest articol legat de presa din Romania nu inseamna ca ii acuzam de ceva anume, noi punem decat un singur semn de intrebare. Ce doreste presa din acest scandal? Ce interese se urmaresc? Ce interese urmariti putregai.blogspot.com. Noi nu facem decat sa promovam toti reprezentantii tuturor tarilor.Mai este putin pana in mai cand vom lua parte la prima semifinala. Fiecare concurent are nevoie de o promovare . Observ ca numele de EuroVisionary.com a devanit un subiect pentru voi?

Iosif spunea...

Domnhule Istrati,

Daca ai facut efortul de a citi tot ce am scris aici, ai fi inteles ca http://putregai.blogspot.com nu ascunde in spatele lui mai mult decat o singura persoana. Si aceea sunt eu. Iar eu nu am nici in clin si nici in maneca nici cu cei de la Biondo si nici cu vreun alt competitor de la preselectia nationala a Eurovisionului 2008.
Tot ce am scris pe blogul asta sunt lucruri reale, verificabile .
Ma intrebati ce urmaresc? Pey in primul rand sa nu fiu luat drept un mic cretin de catre cei care mint cu nerusinare ( TVR), dar cum dumneavoastra nu aveti cum sa va pronuntzati despre competentza UCMR de a analiza si de a da verdicte in cazurile de plagiat, ne vom limita doar la discutii de un banal dezarmant .

M-ati intrebat ce interese se urmaresc : pey lucrurile sunt simple in cazul participarii la Eurovision- BANII. Daca nu ati inteles asta , chiar ca sunteti naiv. Numai ca cei care au de castigat din participarea asta , de data asta sunt A.Tudor, Nico si Vlad Miritza.Imi permit sa spun ca nu au de castigat pe merit. E opinia mea si char daca nu va convine, nu am cum sa mi-o schimb.
Si daca nu intelegeti care le sunt interesele lor, pot sa va pun la indoiala vasta experientza de doua luni? Pare total irelevanta.
Referitor la mine, care nu am tangentze cu lumea show business-ului, nu exista niciun interes financiar sau de alta natura, in afara celui pe care vi l-am spus mai sus ( de a nu fi considerat un mic cretin de catre TVR). Si asta pentru ca eu unul cred ca e inadmisibil ca o televiziune nationala sa isi poata permite sa minta cu nerusinare opinia publica. Daca nu ati inteles cum a mintit TVR-ul faceti efortul de a lectura tot ce am scris pe acest blog.

Inteleg ca rolul dvs este de a promova concurentii tuturor tarilor participante, dar cred ca anul acesta Romania este reprezentata de o piesa care nu a castigat pe merit, cert, indubitabil si intr-un mod profesionist. Si daca nu sunteti de acord cu mine, va rog sa imi spuneti cum ati putea face dumneavoastra o promovare eficienta piesei romanesti , atat timp cat in Grecia Nico si Miritza au fost insotiti de niste diletanti excursionisti si nu de o echipa manageriala profesionista? Chiar asa..cum puteti promova o asemenea situatie penibila pentru Romania in primul rannd si apoi pentru Nico si Miritza?

Si in incheiere, eurovisionary.com nu este un subiect pentru mine si nici pentru putregai.blogspot.com ( "voi"). Sunteti IRELEVANTI PRIN SUBIECTIVITATE si falsa deontologie profesionala.