vineri, 14 martie 2008

CNA o da in balbaiala sau doar functionara in cauza ?

Astazi am avut curiozitatea sa intreb despre stadiul sesizarii transmise domnului Rasvan Popescu -presedintele CNA. Dupa cateva momente de pauza , doamna care mi-a raspuns la telefon mi-a spus ca nu exista o asemenea sesizare primita de ei. Dupa ce i-am comunicat si numarul de inregistrare, mi-a spus ca voi primi raspunsul la sesizare in 30 de zile de la data inregistrarii. Asta sa fie episodul 12 din "Ce face pisica in nisip?" sau e doar o banala dar perpetuua durere in cot a functionorilor institutiilor autohtone?

I.K.

PS. Poate cineva , macar din doua in doua zile sa mai sune pe la CNA si pe la CNCD ca sa se intereseze de soarta sesizarilor facute pana acum? Pt ca voi fi plecat din tzara pana de luni intr-o saptamana.

3 comentarii:

bully spunea...

hai tata cand te intorci sa stresezi autoritatile romane ???? te asteptam...

Iosif spunea...

am revenit in tara, dar o gripa rebela nu imi permite nici macar sa vorbesc..asa ca nu vreau sa pun autoritatile sunand la ele si neputand articula nimic nu vreau sa le bag la banuieli ca ii suna si nu vorbeste nimeni la telefon. Dar imi revin eu si ma interesez ce s-a intamplat intre timp. Si ar mai fi ceva: nu am avut nici timpul fizic sa ma trag de sireturi cu nimeni pt ca mai am si eu obligatii care trebuie onorate. Ne mai citim pe net.
Numai bine

PS. Conteaza ca mi-a ajuns prin posta o adresa oficiala din partea Consiliului National pt Combaterea Discriminarii care spune negru pe alb ca sesizarea mea este in lucru?

TVR ne vrea orbi, surzi si muti spunea...

Ce se mai aude, domnule Iosif?