marți, 26 februarie 2008

eurovision@tvr.ro

Aseara citeam pe net un comentariu al unui domn care a trimis un mail catre adresa de email din titlu. Potrivit afirmatiilor sale, la cuvinte si intrebari decente i s-a raspuns cu injurii. Asa ca m-am hotarat sa le scriu si eu cateva randuri. Din modul cum mi-au raspuns si le-am raspuns apoi, se pare ca va fi o telenovela lacrimogena pentru unii si comedioasa pentru altii:

Iata corespondentza avuta pana acum cu eurovision@tvr.ro :

Draga TVR-ule...

Am auzit ca la cuvinte civilizate raspundeti cu injuraturi. Chiar asa? Nu imi vine sa cred... ntz..ntz..ntz.. pe banii platitorilor de abonament OBLIGATORIU? ioi...
Dar nu am venit ca sa va moralizez eu.. mi-ar fi cu neputiintza asta, ci am veni sa va anuntz, daca nu ati aflat inca , ca am trimis ieri o sesizare la Parchet in care ceream sa se clarifice LEGAL niste chestiuni pe care eu si inca cateva mii de oameni le suspectam de coruptie.
In incheiere, va rog , puteti sa imi spuneti si mie daca e adevarata faza aia cu "cine sunt primii care parasesc o corabie? Sobolanii? "

Iosif KISS
0723951302


eurovision@tvr.ro to me

show details 1:38 AM (6 hours ago)


Reply


Buna ziua,
La ce va referiti, si, cu tot respectul, ce doriti?
rnet Messaging Program.


Iosif KISS to eurovision

show details 8:00 AM (10 minutes ago)


Reply


La ce ma refer? La profesionalismul si impartialitatea cu care ati organizat anul asta preselectia pentru Eurovision 2008. Ati vazut cat de asemanatoare si cum se completeaza piesa castigatoare cu cea a lui Dieter Bohlen (ex Modern Talking) si cu cea a lui David Bustamante? Si inca mai aveti tupeul sa spuneti ca melodia lui A. Tudor este ORIGINALA?
Doamne... chiar ne credeti idioti?
Ati citit definitia cuvantului "plagiat"din Noul dictionar explicativ al limbii romane? Se pare ca nu....
Ati citit definitia cuvantului "juriu", din acelasi Noul dictionar al limbii romane? Se pare ca nu... pentru ca daca ati fi citit-o ati fi stiut ca in juriu trebuie sa fie profesionisti, nu persoane ca pseudo-ziarista de la Libertatea, care nici macar acorduri gramaticale banaloe nu stie sa faca. Nu mai vorbesc despre faptul ca habar nu are de limba engleza, pe care o admira exact cum ai admira pentru prima oara un tablou de-al lui Picasso.

Ati auzit vreodata de cuvantul impartialitate? Cica de asta ar mai trebui sa dea dovada juriul|( in afara de profesionalism) numai ca tocmai in timpul jurizarii s-au gasit niste destepti ca Socaciu sa fie loviti de virusul patriotard drept in notele pe care trebuiau sa le acorde doar pe criteriu valoric. Tragica situatie pentru imaginea institutiei Dumneavoastra.

Ati avut idee ca doar o instanta de judecata se poate pronunta asupra acuzatiei de plagiat si ca Comisia Profesionala a UCMR-ADA se putea pronunta numai asupra existentei/inexistentei unor bucati de piesa sau a unor serii de note succesive identice intre doua sau mai multe piese? Asupra oricarei acuzatii, indiferent de natura ei , se poate pronunta doar o instanta judecatoreasca, nu orice comisie facuta cat ai bate din palme, din prietenii celui acuzat. Asta tine de o minima deontologie. Si mai tine de ceva: de un stat de drept in care legile sunt legi si pentru ala mic dar si pentru ala mare, in care pot sa judece doar judecatorii nu orice novice in materie de drept ca Dl. Moculescu&Compania;

Aveti idee daca e sau nu infractiune discriminarea ? Ia reluati voi benzile cu inregistrarile de dupa concursul propriu-zis si vedeti ce au spus in ordine: Dl. Ursulescu, Marina Almajan, Victor Socaciu, Titus Andrei, Moculescu, Pochorski. Minunati-va cat de XENOFOBIA directa si fara de perdea : pe ei ii durea patriotismul in cot rau de tot, pt ca Biondo sunt suedezi si ar fi fost sub demnitatea noastra sa fim reprezentati de acestia la Eurovision. Iertata-mi fie urmatoarea intrebare: pentru ce atunci i-ati mai acceptat pe suedezi in concurs, daca oricum nu ati fost dispusi sa ii tratati pe toti concurentii la fel, iar singurul criteriu de evaluare al piesei sa fie valoarea? Doar ca sa sprijiniti turismul romanesc si ca sa bifati un venit din buzunarul suedezilor care , asa palid cum e el, sa se contabilizeze in balanta comerciala externa? M-a amuzat si intrigat totodata expresia dlui Pocorschi... ca " nu suntem in perioada fanariotilor ca sa angajam arnauti". Biondo sunt arnautii? Atunci fanariotii cine sunt?Chiar sunt curios..

Aveti idee ce impact are tot scandalul asta asupra imaginii externe a Romaniei? Continuati sa bagati capul in nisip ca strutii si nu constientizati IN MOD VOIT ca problema asta deja a trecut granitele tarii si ca mai sunt si alti oameni care vad ce se intampla in ciuda prafului pe care incercati sa il aruncati in ochii romanilor. Si ce va veti face daca muzicologi din afara pun eticheta de plagiat? NU-i asa ca in felul asta va aduceti si voi contributia la consolidarea imaginii Romaniei ca patrie a tuturor natiilor de hoti? Bravos... Bravos.. Bravos... Pentru asta sunteti sustinuti si cu fonduri de la buget si din abonamentele obligatorii?

Ar mai fi multe de zis, dar eu unul am de tinut niste promisiuni, iar dumneavoastra cred ca deja sunteti la somn, pt ca mi-ati scris mie cu "Buna ziua"pe la 2 noaptea, semn ca sunteti pe alte meridiane. La noi se face dimineata , desi unii ar vrea sa fie o eterna noapte.

Iosif Kiss
0723 951302
http://putregai.blogspot.com

PS. M-ati intrebat, cu respect, ce vreau. Pey lucrurile sunt simple: Daca s-or gasi ceva oameni cu cap la voi in institutie si care sunt pe functii de decizie, analizati toate cele de mai sus si luati masurile care vi se par voua normale. Nu va spun eu ce sa faceti in ograda voastra. Eu mi-am exprimat opiniile mele in privinta profesionalismului, impartialitatii si deontologiei intregii echipe manageriale a preselectiei nationale pentru Eurovision 2008.
Si in incheierea incheierii... chiar sunt curios sa vad daca sunt ceva persoane cu coloana vertebrala, care au cantat fals in "partitura"interpretata si care stiu ce e aceea demisie de onoare.

Niciun comentariu: