miercuri, 27 februarie 2008

Din ciclul "Ce face pisica in nisip?", partea a 3-a, si mai proaspata

Buna ziua si tie draga TVR-ule,

Intrebati un jurist de la voi din institutie cum poate fi inalturata orice suspiciune legata de comisia UCMR-ADA prezidata pana acum de Dl. Moculescu, pt ca nu e normal ca el sa se regaseasca in tripla calitate (Presedinte de comisie, prieten de familie, realizator TVR), care sa ii puna la indoiala OBIECTIVITATEA. Nu de alta, dar nu cred ca vreti sa va trimit si o factura pentru consultanta. In alta ordine de idei, Comisa UCMR -ADA s-a pronuntat doar asupra asemanarilor melodiei castigatoare cu melodia spaniolului Bustamante. Dar in privinta asemeanrilor cu melodia germana care a fost utilizata in acel colaj cu 3 piese? S-a pronuntat? Din cate am auzit eu pana acum : NU. De ce? E prea periculos sa se constate ca nu sunt numai 6 note dintr-o melodie? Ca mai sunt inca cateva dintr-o alta melodie?

Din cate m-am documentat pe internet site-ul care a solicitat expertiza conform spuselor dumneavoastra, nu este un site oficial al EBU. Sau ma insel eu? Parerea mea de parerist este ca Dumneavoastra, daca chiar vreti sa va spalati obrazul, cereti dumneavoastra oficial o asemenea expertiza nu la unul, ci la 3 experti internationali diferiti, in care sa spuneti ca ati fost sesizati despre asemanarea melodiei castigatoare a preselectiei nationale cu alte doua melodii consacrate pe plan international si ca aveti dubii , daca aveti, ca este o melodie ORIGINALA.

In legatura cu prezumtia de nevinovatie, si eu operez cu asa ceva, dar asta nu inseamna ca trebuie sa bag capul in nisip ca strutzul cand mai bine de 10000 de romani au suspiciuni asupra modului in care s-a desemnat castigatorul acestei editii a preselectiei nationalae a Eurovisionului. In consecinta, pentru ca exista foarte multe lucruri NETRANSPARENTE in aceasta procedura, mi s-a parut absolut normal sa sesizez organele statului ca sa lamureasca aceasta netransparentza din partea institutiei dumneavoastra.

Chiar mi-ati smuls un zambet cand mi-ati reprosat ca eu reclam asemanrile si nu diferentele. Pey acolo unde sunt diferente e clar ca nu e nimic de reclamat. Ceea ce e cu adevarat deranjant pentru mine si pentru onoarea dumneavoastra ca institutie e ca va feriti ca dracu de tamaie sa fie lamurita problema asta in mod profesionist. Si asta ridica semne de intrebare.

In legatura cu expertizarea sistemului informatic , e bine ca ati facut aceste precizari, pentru ca acum e clar care anume sunt pasii de facut pentru lamurirea acesti nebuloase a televotingului.

Despre "patriotismul" celor din emisiunea Marinei Almajan vad ca nu ati spus absolut nimic. E clar... fiecare raspunde pentru ceea ce spune. Asta sa insemne ca va delimitati de pozitia lor? E bine de stiut asta.


Numai bine si dumneavoastra!

Niciun comentariu: