miercuri, 27 februarie 2008

Discriminare ?

2 comentarii:

Mucka! spunea...

asa Iosife bravo...sa se deschida ochii Romaniei...sa vada poporul roman ce "oameni" sunt in fruntea muzicii romane....niste xenofobi si rasisti...nu se mai poate asa ceva oameni buni...pur si simplu nu se mai poate...sa se duca dracu Moculescu,Dragan,Titus Andrei,Sugaciu si analfabetii ce se dau "experti" muzicali(aici fac referire la analfabeta aceea de pseudojurnalista Tatiana Solomon)...Manca-v-ar ramele sa va manance!!!

alina din iasi spunea...

Sunt mandra ca mai exista in tara aceasta oameni ca dumneavoastra. Credeam ca sunt printre putinii pe care ii doare nedreptatea, furtul, nepotismul si nesimtirea celor din jur. A se citi, in acest caz, TVR si unii membri ai juriului Eurovision! Felul in care lucrurile au evoluat, blogul dvs, mesajele altor romani constienti, si, mai ales, faptul ca peste 10000 de compatrioti au votat alaturi de mine petitia, ma fac sa cred ca nu totul este pierdut. Este prima data cand se ia atitudine cum faceti dvs si cum am facut noi ceilalti, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Inseamna ca eu, la 24 de ani, mai am o speranta ca mafia de genul celei de la selectia finala Eurovision 2008 va disparea odata pentru totdeauna. Bravo, domnule! Si chiar daca nu vom rezolva nimic concret, am demonstrat macar acest lucru, daca de demonstrat plagiatul nu am fost in stare - inca! Nu va lasati in demersul dvs: sunteti vocea noastra, a celorlalti romani in stare sa nu fie oi in turma, ci indivizi!