luni, 8 septembrie 2008

In sfarsit....

astazi am intrat in posesia Deciziei CNCD in dosarul 171/2008.

Nici nu stiu cum sa o cataloghez, dar cred ca e tragico-comica pentru cel putin trei chestiuni diferite. Cel putin asa cred eu.

1. CNCD-ul scrie negru pe alb ca NU ESTE COMPETENTA SA SE PRONUNTE IN CHESTIUNEA IN CAUZA, pt ca avem de-a face cu o emisiune televizata, iar in aceasta situatie competenta revine CNA-ului.

...insa....cu toata lipsa sa de competenta in aceasta chestiune....

2. CNCD-ul spune ca cele sesizate nu au caracter discriminator(upsssss...). Pey ori e incompetent in cauza si tace malc ori e competent si se pronuntza. Cum e pana la urma treaba?

...si pentru ca tot a mai spus o data ca nu e competent in dosar ...

3. CNCD-ul afirma, pe buna dreptate?... ca nu se poate pronunta nici asupra legalitatii si conformitatii unor inscrisuri folosite de SRTV in dosar. Si in consecinta a cerut Directiei Generale de Politie a Mun. Bucuresti sa elucideze acest fapt.

Voi posta si continutul acestui document zilele urmatoare.

Numai bine!

2 comentarii:

orpheus spunea...

Inca o dovada ca forurile noastre sunt competente in incompetentza? Aveti toata stima mea pentru demersurile facute, domnile Iosif, dar vad ca va luptati cu morile de vant... Se pare ca toate-s OK in Romania, numai noua, unora ni se pare ca e invers, adica KO.

Iosif spunea...

Mltumesc de aprecieri domnule Orpheus. Nu imi faceam eu mari sperante in privinta deciei CNCD, dar tare imi e ca a continua discutia despre competentza/incompetenta acestei autoritati e ca si cum ne-am da cu parerea despre identitatea psihologico-sexuala a transexualilor.
Deci ramane cum am stabilit: CNCD-ul nu e competent dar decide ca nu poate fi vorba de discriminare. Bun asa, nu?