luni, 28 iulie 2008

S-A DAT!....

Tocmai am vorbit la telefon cu dl. Dan Vasile, asistentul domnului Ionita. Mi-a comunicat ca s-a deliberat in dosarul 171/2008 si ca rezultatul este urmatorul :

NU A FOST DISCRIMINARE !

Acum se lucreaza la redactarea deciziei in cauza pe care o voi primi in maxim doua saptamani , dupa care am termen de 15 zile de la comunicarea in scris in care pot ataca in instanta de judecata aceasta decizie.

Ma abtin sa fac orice comentarii pe marginea celor spuse de dl Dan Vasile pana cand voi intra in posesia deciziei redactate, pe care de altfel o voi scana si o voi pune pe acest blog.

2 comentarii:

bully spunea...

Atunci sa facem noi comentarii : o adunatura de obositi , ingalati si functionarasi publici ce-am fi vrut sa zica ? ca a fost discriminare ? sa starneasca vreun rahat si sa expuna la ceva controale mai amanuntite vizavi de cum au instrumentat acest dosar ? eu cred ca m-am lamurit asupra eficientei acestui organism intr-o tara in care termene gen " tiganca imputita " nu definesc altceva decat o cetateana rroma usor nespalata si care pute...

Iosif spunea...

cred ca e prematur si incorect sa incepem sa catalogam in vreun fel pe cei din CNCD care s-au pronuntat in acest caz. Parerea mea e ca vom avea o imagine cu mult mai clara dupa ce vom vedea cum este redactata si ce contine aceasta decizie. Oricat de mult imi displace ce am auzit azi la telefon de la dl. Dan Vasile, pana nu vad cum a inteles CNCD-ul sa inghita si sa digere galusca fierbinte 171/2008 nu pot sa spun nimic. Cu siguranta ca voi contesta aceasta decizie daca nu este justificata in mod corespunzator.