luni, 2 iunie 2008

Tocmai mi-a sunat telefonul...

tzirrrr tzirrrrrr...
Cin' sa fie? Cin' sa fie?...
Ah...
CNCD-ul?
Da, chiar EL in persoana. :)
Adica domnul ala, asistentul domnului celalalt ( responsabilul de dosar). Da... Cica domnul titular e in concediu de odihna dar revine saptamana asta. Mi-a mai spus ca SRTV nu a mai depus niciun document la dosarul in cauza. Interesant pana aici, nu?
In privinta stadiului de analiza a dosarului, cica nu e incheiata munca asta. Deci nu a intrat in dezbatere. Lunea viitoare voi fi sunat iarasi, ca sa mi se spuna cand va intra in dezbaterea finala. Deci..se mai lungeste un pic, dar ne indreptam cu certitudine catre o decizie lae sau balae. Asta e partea buna a lucrurilor: voi intra in posesia unui document care sa ne lamureasca cum vad oarece autoritati din Romania ceea ce ne-a scandalizat atat de mult.

Numai bine!

PS Avand in vedere aceasta amanare am prelungit cu inca 8 zile termenul pana la care mai puteti vota poll-ul din dreapta. Mai chibitzam si noi pe marginea subiectului asta pana ne apropiem de termenul ipotetic la care astept decizia CNCD-ului.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo, Iosif. E important acest telefon, cred eu, si mai cred ca CNCD e o institutie serioasa. Compara cu CNA, unde, dupa ce , initial, ti-au spus ca au inregistrat sesizarea, au facut-o pierduta. Cred in continuare ca-si vor face datoria si ca vor da un verdict favorabil.
Numai bine.

Iosif spunea...

Cu CNA-ul va fi o istorie frumoasa. Pe care o voi lamuri dupa ce am un raspuns de la CNCD. Pentru ca exista un numar de inregistrare, corespondentza si un as in maneca ( chiar daca sunt in tricou cu maneca scurta ;) ). Dar despre asta la timpul potrivit. NU acum. Acum asteptam sa vedem ce zice CNCD-ul.

Anonim spunea...

CNA-ul a pierdut inregistrarea?!!...hahaha, miroase puternic a mucegai de mititica in zona aceea

Iosif spunea...

Nu a zis nimeni ca a pierdut CNA-ul inregistrarea . Se fac doar ca ploua. Am avut curiozitatea sa ii sun o data sa ma interesez de stadiul in care se afla sesizarea transmisa lor. Initial, cand am spus cine sunt si ce doresc, fara sa precizez numarul sub care a fost inregistrata sesizarea, mi s-a spus ca nu exista nicio sesizare in privinta depusa de mine in data respectiva. Apoi cand am precizat numarul inregistrarii, functionara respectiva a dat din colt in coltz, ca mi se va raspunde in termenul legal. Termen care e pe cale sa expire si asta. Ma rog... astept sa vad ce zice CNCD-ul si apoi ma ocup si de sanatatea CNA-ului, pt ca se pare ca au nevoie de lecitina si de niste conserve de peste, pt ca pestele, nu-i asa?, contine fosfor si fosforul ajuta la memorie. MA tem ca unii de prin CNA nu au tzinere de minte.

Sa vad daca pe post de curier se baga vreo autoritate a statului. :)
Ah..am uitat sa spun: sesizarea a fost trimisa si presedintelui si vicepresedintelui CNA.