miercuri, 18 iunie 2008

Am sunat la CNCD...

...ca sa vad cat de gros e praful de pe dosarul 171/2008. Am vb cu dl Dan Vasile, asistentul domnului Ionita, ca sa vad daca s-a dat o decizie. Dupa cateve momente in care s-au auzit niste fosnete de hartii, dl respectiv mi-a spus ca
"NU..nu s-a dat!"
La intrebarea mea daca stie cand se va da, mi-a spus ca nu stie. Atunci l-am intrebat daca acel termen de 90 de zile a fost pus in lege cu caracter optional sau nu si ce trebuie sa fac ca sa primesc un raspuns la sesizarea mea. Sau cel putin sa fiu informat dspre motivele obiective sau subiective care au determinat intarzierea solutionarii acestui dosar. Mi-a cerut numarul de telefon, spunandu-mi ca ma va suna sa ma informeze despre lucrurile astea. Presimt insa ca nu voi fi informat despre lucrurile astea prea curand, asa ca nu numai ca presimt, dar chiar sunt sigur ca in cursul zilei de luni ma voi adresa instantei de contencios administrativ competente sa oblige CNCD-ul sa raspunda la sesizarea mea.

5 comentarii:

bully spunea...

Chiar daca nu se posteaza des la comentarii , sa stii ca suntem vreo cativa nerabdatori sa vedem ce si cum se intampla...

Iosif spunea...

stiu asta.. si tocmai de aceea ma intriga faptul ca dosarul e purtat de la ana la caiafa. In fine..daca oamenii astia chiar cred ca voi lasa problema in suspendare si ca nu ma voi interesa de ea, se inseala amarnic.

Ma intreb...cine si de ce tot tergiverseaza solutionarea acestui dosar? Exista doar doua alternative: ori se crede rea tare acel individ ori e prost gramada. Una din doua.Pt ca daca legea e lege si pt mine si pt el... sa vedem pe unde va scoate camasa cu mine.

Anonim spunea...

Asteptam cu nerabdare vesti bune si sa stiti ca suntem multi cei care va urmarim si va citim.

Anonim spunea...

Suntem aici si va citim.

bully spunea...

a trecut o luna de zile de la ultima postare...ce se mai aude ?